niedziela, 24 marca 2013

Trzeci dzień kalendarzowej wiosny - 24.03.13

Droga na 3 stawy
Dzisiaj jest trzeci dzień wiosny, długo nie byłem w lesie, więc postanowiłem zrobić sobie 2-3 godzinny spacer na świeżym powietrzu.
Przed 14 wyszedłem z domu zakładając, że zobaczę jak wygląda wiosna w lesie, jak budzą się rośliny... Połaziłem po lesie 40 minut robiąc zdjęcia roślinom, grzybom i ruszyłem w kierunku 3 stawów. Wypiłem manierkę ciepłej herbaty, zjadłem 3 kromki chleba. Chwilę posiedziałem w ciszy, w słońcu, na lekkim mrozie.... Udało mi się zrobić sporo ciekawych zdjęć, z pomysłem... Sporo ptaków zaobserwowałem m.in myszołowa, czyżyki, kosy, dzięcioły. Słońce i czyste niebo sprawiło, że nie przeszkadzał mi lekki mróz i śnieg. Okulary ponownie pomogły, wszystko ładnie było widać, nie musiałem mrużyć w ogóle oczu. Przed 17 wróciłem....
Polecam wszystkim zagospodarować w ten sposób swój wolny czas - na zwyczajnym, spokojnym spacerze.

Więcej zdjęć w galerii:
https://picasaweb.google.com/104572263095461936350/TrzeciDzienKalendarzowejWiosny24031302

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz