sobota, 8 marca 2014

Międzynarodowa Giełda Biżuterii i Minerałów - 08.03.14



Wystawa trwa od soboty  do niedzieli, od 10:00 – 18.00, na której oprócz różnorodnej biżuterii możemy spotkać różne rodzaje i gatunki skał i minerałów pochodzących z całego świata. 

  

Agat, przekrój
Dwa miesiące temu dowiedziałem się, że w okolicach wiosny, w Krakowie organizowana jest giełda dotycząca biżuterii i minerałów. Stwierdziłem, że to będzie dobra okazja do zapoznania się materiałami, które można wykorzystać jako krzesak do krzesiwa tradycyjnego. Chciałem zobaczyć i dotknąć agat, jaspis, ametyst, piryt, markasyt, kwarce i krzemienie. Wszystko udało mi się znaleźć, z czego jestem bardzo zadowolony. Nie spotkałem nigdzie radiolarytu. Zakupiłem kawałek kwarcu różowego, malutki kawałek kwarcu górskiego i markasytu. 



Skamieniałość
 Oprócz tego na wystawach były ogromne skamieniałości muszli. 












Fiołek trójbarwny
Z okazji dnia kobiet, wszystkiego najlepszego!












 
Czekam na kolejną okazję do poszerzenia wiedzy na ten temat!

Więcej zdjęć w galerii: https://picasaweb.google.com/104572263095461936350/080314MiedzynarodowaGieDaBizuteriiIMineraOw 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz